Benny Benassi

Hallå där.
Jag är väldigt ledsen (eller nej det är jag inte) för att jag inte har skrivit någonting här sen faan avlöste.
Min ursäkt för det är jobb, jobb, lite mer jobb och, till slut, jobb.
Jag har gått upp klockan 7 (och låtsas vara död varje gång farsan väcker mig... dock utan framgång. Han går aldrig på det.), duschat, ätit frukost, åkt till hallen (där jag och pappa jobabr för tillfället), jobbat, ätit, jobbat, spelat bowling, jobbat och jobbat lite till. Hemgång cirkus gurka 9-10 på kvällen. Har varit lite tufft de senaste dagarna, men lärorikt och stundtals väldigt roligt.

Under dagarna som gått har det inte hänt så mycket egentligen, - visst har det hänt mycket, men inget som jag tror någon är speciellt intresserad av att läsa- lite småkuliga saker här och där, men inget nämnvärt.

Jag använder ju inte min blogg till att agera Öppen Dagbok(!) som vissa personer tycker hejdlöst roligt.
Dagbok är ju något man har för sig själv.
Det är väl ingen som är intresserad av att veta när jag åt, vad jag åt (om det inte skulle vara något utöver det vanliga och väldigt speciellt), hur jag åt. EXAKT vilken tid jag började jobba, EXAKT hur många papper jag läst igenom etc etc...
Och att må dåligt! Det är höjdar-grejen att böla ut om på nätet! Weho! Här kommer jag och mår så dåligt. "SER NÅGON ATT JAG MÅR DÅLIGT?! Snälla kommentera mina problem för jag kan inte lösa dom själv och måste veta precis vad alla andra tycker och tänker om mig. Hur dom ser på mig som person. Jag måste vara perfekt i allas ögon!!"....

Var ute och roade mig på farbrortorsten.com igen och hittade det här:

http://www.farbrortorsten.com/satir/telegram_svennis.php

http://www.farbrortorsten.com/satir/kvinnorrikare.php

Och så har jag bevittnat årets låt, här nere i Qatar:

http://www.youtube.com/watch?v=hhV8WlMvvGA - Jag skulle gör allt i världen för att kunna dansa lika coolt som honom. Plus att jag ska göra allt för att få skaka hand med den där läckra tjejen i blått som dansar själv........................

Ja just det! Glömde nästan bort att berätta att ikväll ska jag iväg och se Benny Benassi!

P.s Nu börjar det bli lite svalare. Fortf. runt 25-30 grader, men det blåser lite svalare vindar. Burr. D.S

CIAOOOO!!!!

Kommentarer
Postat av: söder

Haha, vem bryr sig om benny benassi när det är afasi & filthy på wickan på lörda. För övrigt har vi riktigt underbart väder här nu, typ 0 grader och regn och det underbara mörkret 23,5 timmar om dan. Vet att du längtar hem...;)

2008-11-27 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0