Uppe med gud

Jag vaknade ganska tidigt idag. Halv 5 närmare bestämt. Precis i tid till kallelsen till bön.
Så jag var inte, som man brukar säga, uppe med tuppen, inte.

I förrgår träffade jag min vän Adel. (Ni kan läsa om honom här, och läs det gärna först innan ni går vidare; http://charlieh.blogg.se/2007/april/
Han var precis lika klockren som alla andra ggr man får fniss åt honom.
Jag berömde honom för hans fina klocka;

   - Nice watch!
   - Thank you!.... you know, everything on me is nice. It cost me.. 4000 riyal (ca 8000 svenska kronor)
Jag bara log och kände mig nykär i Adel, igen.

Jaja.
Igår så träffade jag för första gången Omar, som hade med sig sin vän, som jag har haft kontakt med sen i början av hösten. Riktigt trevliga killar.
Han är musiker och vi funderar på att starta band ihop. Häftigt värre.

Har inte hänt så mycket annat.

Bye..s


Kommentarer
Postat av: Syrdin!

Den där länken funkar inte, skriv http://charlieh.blogg.se/2007/april/ istället? Pusspuss från Fanny!

2008-11-14 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0