Dödsdom

En snubbe i Iraq har tydligen blivit dömd till döden 3 gånger.
Jag och pappa sitter och klurar på hur många gånger man kan dö i Iraq. Dom är tydligen gjorda av stål där.
Eller så är alla Jesus himself och återuppstår stup i kvarten.

Va fan.
Sitter här och har tråkigt... Glor runt lite på välbesökta bloggar. Kommer in på nån Kenza som skriver om allt möjligt skit som inte en normal människa tycker är intressant men som ändå har massa besökare.
Hennes senaste inlägg visar några studentprylar hon har beställt och nån rad där hon skriver om att hon längtar till studenten som är i görningen. 152 kommentarer!!! Urk!
Vad är så intressant med det?! Vad är det folk har som kommentarer?!
"ÅååÅåÅåhhhHHhh, jag vill ooooxxXXXxååååå", "jag har ba liksom 2 år kvar tills jag tar studenten" och en massa bla bla bla bla, fikapaus, bla bla bla.......................
Kan man bli känd för ingenting numera? Hon jobbar tom på MTV! Eller med dom eller vad hon nu gör...
Nej jag är inte ett dugg avundsjuk. Jag förstår bara inte vad som är så hyyyyysteriskt intressant med alla dessa tonårsbrudar som skriver om mode,vikt och annat trams.

Jag ska bli känd för den som gnäller mest på allt och alla i bloggen. Med en nypa ironi etc ska jag visa dom!
Nu ska jag bara leta reda på sponsorer och övertyga dom om att gnällandet kommer bli nya modeflugan!
Moahahaha!.... Ehhh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0