Emir Cup(of tea)

Sitter just nu i bowlinghallen. Har lite rast så jag hinner slänga ihop några rader här.
Jag och Ali skojar med Erwin, som är en av servitörerna och agerar väldigt bögigt. Vi är 99,99% säkra på att han är just det också. Nog om det.
Laddar upp nån läcker bild här snart...

Varför är man hysteriskt skittrött när man somnade tidigt, sovit bra hela natten och även sovit några timmar på förmiddagen? Luktar nästan diabetes. Hujedamej.

Bara för att Theres gnäller så fort det inte dyker upp en utlovad bild inom en rimlig tid (som jag lovade skulle komma upp för ca 15 min sen) så får ni nöja er med denna så länge. Tagen från wulffmorgenthaler.com



Jag och Ali, trötta och lite smått uttråkade.



Alis kommentar: FUCK,... I look old.....
Ja, skitgammal! sa jag och kändes mig skadeglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0