Dag tvåtusenfemhundrasjuttiosex

Igår träffade jag min Qatar-idol, Adel.
Han smilade upp och hade värsta skrotet i käften och jag undrade varför tandläkaren satt dit den där tågrälsen. Hade han skaffat extrajobb som lokförare eller? Höhöhöhöhöhö.....höööö.....höhöhöhöhöhöhöhöh.
Han sa;

 - It's nice! You sholud get one too...
Jag garvade. Innerst inne skrek jag typ "Va faaaaan!!! Vad menar du med det din lobotomerade apa?! Det är väl inget fel på mina tänder??????????????????"
Men jag garvade bara.

Idag gick jag och pappa upp tidigt för att förnya körkortet jag tog senast jag var här. Saken var bara den att när jag stod framme vid disken (glad som en snorig skitunge på julafton) så hade jag förstås inte med mig mitt pass. Ridå.
Jag började storgrina som den där snoriga skitungen som inte fått dom där julklapparna han ville ha. Pappa tröstade mig bäst han kunde men ack och ve, alldeles försent! Jag hade redan rivit stället och.... Nä just det! Det var ju bara vad jag tänkte för stunden...
Får väl åka dit senare istället.

Hrmf...

Jaja, stay tuned. Jag öppdaterör väl nån mer gång. Om ni har tur.


TJARRRÅÅÅÅÅ!!!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Så jävla sinnes ;D

2010-02-22 @ 10:06:44
URL: http://rockindoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0