Soliga, härliga dagar...

Igår åkte såg jag Avatar. I 3D-version. Makalöst snygg och häftig!
Välspelad som fan och man rycktes verkligen med i handlingen. Jag hade också kunnat tänka mig att vara blå, ha svans och bli kär i nån tarzan-kopia från en annan planet. Den får 5 av 5 araber. 5 av 5 handdukar på huvudet (Som Ronnie säger att araberna ser ut att ha). 5 av 5 lakan. 5 av 5 durka durka Muhamed Jihad http://www.youtube.com/watch?v=Hl0DD_MYqZU. Och så vidare.

Idag styrde vi kosan mot Sealine Beach Resort. Ett stort ställe med Hotell, badstränder och pooler någonstans mitt ute i öknen. Najzzzzzz, sa vi och slängde oss handlöst i vattnet.
Kändes skönt att sitta vid poolkanten i 30+ och glassa. Kändes skönt att glida runt på en Jet ski i havet med solen i ansiktet och åka runt som värsta galningen.
Livet är jobbigt...

Bilder på allt och alla här nerifrån kommer upp. Ska bara komma på vart fan jag ska langa upp dom.
Hmm....

Skriver mer imorn, nu har jag liiXxxOOmmM inte tid.

TJARRÅÅÅ!!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

slit inte ut er bara...

2010-02-24 @ 00:43:03
URL: http://fhakman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0